Zombi liknande stadie.


Natten till idag har nog varit en av dom värsta nånsin.
Började med att jag lade mig 00 sent som vanligt förstår inte att det ska vara så himla svårt att lägga sig i tid.
Sov till 01 då neo började hosta och blev ledsen och så höll det i sig till ca halv sex då han äntligen somnade. Det slutade med att jag lade mig i neos rum brevid hans säng men det gick inte alls så han fick ligga brevid mig. Då vart han nöjd låg och snackde men när jag inte svarade honom blev han arg och ledsen. Lyckades flytta över honom i sin säng igen när han hade somnat, skönare än att ligga på golvet på en tunn madrass.
Så vi fick sova några timmar.
Så idag är jag i ett zombi liknade stadie eftersom sömn bristen börjar bli väldigt påtaglig...

Kommentarer
Postat av: Zandra

Nämen fyyy, hoppas lillkillen har kommit på bättre tankar nu och sovit gott så att mamma med fått sova! Kram på er!

2009-09-06 @ 08:15:00
URL: http://tokiga2barnsmamman.blogspot.com
Postat av: Sandrah

usch jag vet hur det är

2009-09-09 @ 09:20:16
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0