Snorig son och mor!


Ja det blir nog inte ett sånt oerhört händelserikt inlägg eftersom det inte hänt nåt nämnvärt.

Neo verkar vara på bättringsvägen nu fast nätterna är fortfarande fylld med massa hosta, hostar så han kräks stackarn:( Fast natten till idag vart lite bättre så hoppas att det är på väg åt rätt håll nu. Själv så dras jag med en igenkorkad näsa men ganska pigg i övrig  så mig går det ingen nöd på.

Ja igår var vi bara hemma. Sandrah kom och hämtade vagnen och tonys pappa kom lite senare på kvällen. Jag gjorde lite ärt,morot och äppelpure till neo frös ner. Letade även efter lite recept hittade några bra som jag ska sätta i verket snart och hoppas att det blir bra.

Idag var tony ledig så jag och ronny åkte ut och fikade. var borta ganska länge men det var oerhört skönt att få komma ut lite grann. Mummsade i mig en stoor räksmörgås och en bulle!
Kom hem och då åkte hela familjen till maxi för att storhandla blev en hel del rabatt erbjudanden som användes.
Kom hem åt lite käk. Kikade nyss på unga mödrar. Neo sitter i ett skummbad och jag brevid och passar på att  nörda mig framför datorn en stund.

Imorgon ska vi till karlstad för att hämta neos ståskal.
Äntligen säger jag bara detta har tagit evigheter och jag är väldigt orolig över att det ska vara för litet nu.
Hoppas på det bästa!

Kommentarer
Postat av: Z

mmmm gott med fika!!!!!

2009-09-06 @ 08:13:41
URL: http://tokiga2barnsmamman.blogspot.com
Postat av: Sandrah

så smidig matgrej du har alltså :D

2009-09-08 @ 11:36:40
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0