Helgen+Måndagen

Dåligt med uppdatering från min sida fy skäms!

Det har varit slapphelg nr 1 har verkligen inte gjort mycket alls. Var sugen på att åka till oxhälja men de blev de inge med bla för att tony jobbade hela helgen. Sysselsatte mig och neo med att baka lite och gjorde lite pureer till neo.

Fick sovmorgon i morse till kl 10:30 var riktigt skönt och jag behövde bara gå upp 3 gånger i natt.
Idag var vi på vattengympa och vi var dom enda som var med. Tony satt på land idag eftersom han börjar bli förkyld. Neo plaskade loss i vanlig ordning och tyckte det var superskoj. Är lite på tal om att det ska bli bassänggrupp i filipstad nästa gång och då blir det lite mer tid i vattnet+ föräldrafika innan lr efter för att träffa de andra föräldrarna och att barnen får leka med varandra det låter verkligen toppen bra och roligt så vi hoppas att det blir av.

Efter allt plaskande så gick vi till sandrah devin och vilde och våldgästade lite. Var jätteskoj blev även bjuden på mat var gott och roligt att äta med nån än att behöva sitta själv för då brukar jag oftast slarva och skita i att äta.
Barna lekte och hade sig. Hjälpte till men lite nattning innan vi gick hemåt. Stötte på en gammal arbetskamrat vid sandrah. Malin heter hon jobbade på coop tillsamans, vi planerade in att ses nån dag ska bli roligt.


Neo är lagd och nu sitter jag här och känner mig ganska så trött. Ska forsätta mumsa på min chokladkaka!
Imorgon ska jag till syster yster en sväng och senare på eftermiddagen kommer Jessica och Liam över på en fika. Just de läkarsamtal i morgon måste sätta mig och skriva ner lite frågor så man inte glömmer allt man vill fråga.



Kommentarer
Postat av: Sandrah

ahah träffa du malin här utanför? =)

2009-09-08 @ 10:36:17
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0