Fredag


Ska väl börja att gnälla lite över natten i vanlig ordning;)
Kl 23 började det med hosta gnäll och ännu mer hosta så det var bara att plocka upp lillkillen för det är verkligen bara det som hjälper. Att han får sitta upp och studsa omkring på golvet så slemmet lossnar och sen näspsary på de som han har använt många fler dar än 10 som står men vi måste annars vaknar han upp utan attt få nån luft.
Jag känner mig inte helt fungerbar om dagarna längre hoppas innerligt att det kommer bli en vändning och de fooort! Sen vaknade han 05 igen med fjantgnäll så då fick han gott och väl ligga kvar kan inte plocka upp honom för allt..somnade om efter en stund sån tur va.

Så idag var det tänkt att gå till öppna förskolan men jag kände verkligen att jag inte orkade så det blev skippat. Dock blev det en promenad till sandrah där vi satt och var lika trötta. Sen till coop för sandrah skulle handla lite sen hem till dom igen. Därefter kom malin och adam över på en liten visit.

Kom hem runt 19 käkade mat lade neo kikade på idol. Försökte få en omöjlig kille att sova bara skrek och skrek/fjantskrik). Känns så kontigt att från att bara kunna lägga honom han somnar själv till massa krångel och gnäll. Ibland känner jag att tålamodet kunde varit bättre men jag för skylla på min sömnbrist.

Just ni sitter jag här och väntar på att neo ska började vakna och hosta brukar vara runt den här tiden så det känns onödigt att lägga sig ens. SKönt att vi har läkarbesök på måndag för då ska jag bomba vår läkare med massa frågor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0