Fart och fläng!


Ja så kan man beskriva gårdagen.

Natten var som vanligt ganska så jobbig neo vaknade upp runt 00-01 som vanligt men somnad om efter en stund.  På förmiddagen var vi på öppna förskolan även sandrah vilde och devin var där så vi satt och tjatade  medan barna lekte.

Var där till 12 då vi begav oss till cafe pause för en fika med sara och michlle. Även angelica och liam kom efter en stund var jätte trevligt blev några vändor på stan innan neo och jag gick till sandrah. Kom dit ännu mer tjat barnen lekte.

Devin var så söt för han hade sett när jag matade neo och att jag hade en slang till neos knapp. Efter en stund så kommer devin med en elsladd och tar den till neos knapp för det var tydligen dags för mat.  Barn är så smarta!

Gick hem men de blev typ bara några min för neo skulle ha lite käk innan vi gick till brogårdshallen för att se när tony spelade en träningsmatch i innebandy. Neo tyckte det var väldigt spännande att kika på alla spelare som sprang omkring var även med och klappade händerna. Hann tyvärr inte se hela matchen för neo blev trött så vi fick gå hem.
Kvällen spenderades med mcd och lite tvspel.


Idag (lördag) har vi inte gjort så himla mycket. Natten var tuff neo har börjat hosta ännu mer och imorse trodde jag han hade feber för han var så rödmosigt men sån tur var hade jag fel. Ger det inte med sig så ringer jag nog vårdcentralen till veckan. För det känns som om näsprayen inte gör någon nytta länge och hostmedicinen har blivit för gammal.

Fick vi besök av tonys mamma och pappa och monika. Dom hade plockat svamp så vi fick lite,trattkantareller. Hade även med sig smörgåstårta så även idag slipper vi laga mat sköönt.
Tony ska ut en sväng i kväll så vi får se vad jag ska hitta på.

Hoppas ni alla har/får en jättetrevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha elsladd var det ju inte, det var ju sladden till xboxdosan ;) Men gulligt ändå att han tyckte Neo skulle ha lite mer mat och försökte själv :P

2009-09-13 @ 12:17:22
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0