Onsdag



Liam och Neo

Idag knatade vi till öppna förskolan var ett tag sen vi var där nu. Neo hade de jättekul. Träffade Jessika och Liam så vi har varit med dom mesta dels av dagen.

Tony har åkt på kurs med jobbet imorse och kommer hem i morgon kväll. oturligt nog så glömde han lämna mitt betalkort som han hade så jag har typ inte en krona. Vi som ska ner till fastnigen i morgon och kanske åka nån karusell men vi får se hur de blir.

Har börjat med den nya sondnäringen nu och än så länge går de bra. Inge hård i magen eller nått annat konstigt. Dock känns de väldigt ovant att ha maten i en påse som man kånkar med sig. En vanesak men de känns jättebra!

Fått brev från hagahuset i karlstad ska dit på ögonkontroll på neo nu i juni antar att de är mest neos skelning som ska kollas upp. Sen vet jag att vi ska till ortoped för gjuta neos ståskal den 30 juni. Sen tror jag även de är dags för CPUP snart igen eftersom det var 6 mån sen nu.

Kommentarer
Postat av: Mie själv

Hur ofta gör ni CPUP - var 6 månad? Jag vet inte hur ofta vi gjort det. Sker på dagis om det är samma jag tänker på.

2009-05-27 @ 19:44:00
URL: http://envanligblogg.blogg.se/
Postat av: Sandrah

söt bild

2009-05-27 @ 19:48:53
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0