Värmande kommentarer

Fick en oerhört fin kommentar av Zandra!
Sådana här kommentarer värmer så oerhört starkt.
Det ger en extra boost med energi:
Rörd till tårar att människor bryr sig så himla mycket!
Tack så oerhört mycket!

Inlägget Diagnos Cerebral pares

"Först när jag läste detta inlägg så visste jag inte riktigt vad jag skulle skriva för kommentar till detta....dock kände jag att jag ville göra det eftersom att jag tycker att det är så roligt att följa din fina familj här på internet =) Du är verkligen så himla fin Marie =) Neo har sån tur som har en såååå fin mamma som han har, trots att du har all anledning i världen att vara arg, ledsen och besviken så väljer du att oftast bara se det fina och bra iallt och det är bara sååå starkt. Hoppas att ni nu kan få all hjälp till Neo som behövs nu när han har en diagnos och att vårdbidraget går igenom, jag kommer att hålla tummarna =) Massa massa kramar =)"

Sen fick även en fin kommentar av Malin!
Så skönt med människor som verkligen ställer upp
betyder massa det med!
Att de finns människor man kan prata ut hos!
Tack alla för era värmande ord<3

"Måste kännas jobbigt, men väldigt skönt att äntligen få veta vad det är. Sen finns det ju olika grader av denna diagnos. Och Neo har ju en lindrig en, om man får säga så som en annan ser honom. Jag skulle aldrig kunna tro att han skulle ha denna diagnos. Och som du säger, så påverkar det inte ett dugg, för han är fortfarande samma Neo. Fortfarande världens sötaste Neo. Finns här om du vill prata! <3"

Och alla er andra som stödjer oss!
Ni är GULD värda<3
Ni betyder så himla mycket för oss!!

Kommentarer
Postat av: malin

Du betyder också gumman, och jag finns ALLTID om du vill prata! Förstår hur du mår just nu, och då kan man behöva någon!



<3

2009-03-19 @ 16:36:58
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: malin

Du har fått en award :)

2009-03-19 @ 17:52:39
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Sandrah

nej det var ingen pik?

2009-03-20 @ 11:45:58
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Zandra

Awww gumman, tycker ju att det är så roligt att följa er och alla Neos framsteg =) Menade så klart varje ord <3

2009-03-20 @ 22:02:38
URL: http://tokiga2barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0