Torsdag


I dag fick vi ett brev från karlstad sjukhus ortopedklinken om att vi fått en tid för röntgen med neo. Jag satt som ett frågetecken för det har inte varit några diskutioner om röntgen och de står inte ens vart de ska röntgas oerhört skummt. Så jag har försökt få tag på neos läkare lättare sagt än gjort kan jag meddela. Ringde till växeln på karlstads sjukhus där dom kopplade mig till barnhab som sen kopplade mig till en läkarsekriterare för har man ingen bestämd telefon tid med en läkare så är de i princip kört att få tag på den personen.
Fick efter många om och men telefon nr till 2 läkar sekriterare  på ena numret så hade den personen gått för dagen och den andra kom man in på  telefonsvarare och de enda jag vill har reda på är varför neo ska röntgas och vart han ska röntags så ingen lycka denna dag hoppas kunne få tag på någon i morgon.

Sen har våran bil låtit konstigt ett tag så tony åkte ner tillverkstan och kollade. Tony kollade oljestickan här hemma innan och på den fanns ingen olja alls oerhört skumt med tanke på att tony för några månder sen byta oljefiler och olja och hela 6 l olja går i vår bil (inte billigt nånstans) men de visade sig att de var ingen olja kvar alls i princip hela motorn har kunnat skärt sig så tack gud för att den gjort de inte sp billigt att behöva byta hela motorn så nu är olja i fyllt.
Men ronny trodde de kunde bero på att de var halvsyntet olja i först och tony köpte hel syntet och att de blev lite för starkt för motorn och att de krävts mer för motorn nått i den stilen var de iaf jag är inte så haj på bilar me vi hoppas att så är fallet.

Idag har jag varit och fikat med ronny alltid trevligt: tony och neo tog sig en promenad till stan och fikade med några vänner. Prata med sara på tele, de kommer ordna sig ska du se!
Sen nu på kvällen ringde monika och satt och pratade med henne ett tag.
Monika har en son född i v 27 och bor här i stan. Neo och adam ( som hennes son heter) är släkt.
Dom har haft de fullt upp på sistone med massa så de var ett bra tag sen vi såg men imorgon ska jag dit och hälsa på ska blir riktigt roligt.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Skumt att det inte stod vad som skulle röntgas då :S

2009-03-13 @ 01:50:44
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0