Mary kay party


I dag var de mary kay hudvårds party eller vad man ska säga. Så barnvakt var fixad typ 1½ timme för de krockade med tony jobb. Blev min far som fick äran igen. Så neo och jag tog oss en promenad ditt ganska långt att gå faktiskt de var kallt men ändå skönt att röra på sig.  Käkade lite mat hos pappa innan han skjutsade mig till sandrah.

De var många bjudna men månbga drog sig ur i sista sekunde trist. De var jag sandrah och veronica och johanna som var säljaren. Gud så mycket bra hudvårdprodukter de var hade jag råd hade jag velat ha allt. Men de blev ett rengörings sett  och krämer som ska ta bort mina mörka ringar under ögonen för jag ser typ alltid trött ut och sen en vrålbra mascara. Tänkte faktiskt jag kunde unna mig själv nått nångång och sen fyller jag snart år med. Kan väl säga att de inte blev billigt men som sagt de verkade vara jättebra grejer. Längtar till jag får dom och får börja smöra och rengöra och allt vad de nu är.

Det var jätte trevligt med lika fika efteråt och lite prat.Kikade på de lbum hon håller på och gör om devins första år blevlite sugen själv på att göra ett sånt till neo minne för livet.
Fick känna när bebisen levde rövare i sandrahs mage och sen när den hickade. Man blir såååå sugen själv!

Tony och neo kom och hämtade upp mig och nu sitter jag här och vet inte riktigt vad man ska hitta på i kväll lite melodifestival kanske!?

Kommentarer
Postat av: Lina

halkar in Söt lillkille du har! :)



jag har också en son som heter Neo, förresten.



Hoppas ni har haft en underbar dag!



kram Lina

2009-03-07 @ 19:24:56
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Maria

Låter som du hade det trevligt:) klart man måste unna sig själv lite ibland, jag gör det tyvärr alldeles för sällan.

2009-03-07 @ 19:30:36
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Jag längtar också tills produkterna kommer nu så man kan börja ta hand om sig!!

2009-03-07 @ 20:05:25
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: sassa

Kikar in , vi är hemma från barn på permiss.

2009-03-08 @ 15:18:45
URL: http://ww.sandram.webblogg.se/
Postat av: Linda

mary kay e SUPER BRA jag hade oxå hudvård här om dagen och inhandlade saker för 3000 tusen och det är jag super nöjd över har aldrig kännt mig så ren förra gången köpte jag smink där ifrån och det är oxå hur bra som helst.. speciellt mascaran:) kraam på er

2009-03-08 @ 21:41:38
URL: http://www.nogg.se/tussis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0