Fredag lördag söndag


Var ett tag sen jag skrev men jag har inte suttit mycket vid datorn den senaste tiden.

I fredags morse vaknade neo kl 8 så de var bara att masa sig upp ur sängen även fast de tog emot ganska mycket.
gjorde en rejäll städning.
Dammsög dammade moppade golv plockad reda på massa tvättade  och även en diskmaskin gick igång. Så de var jättefint här hemma kul att ha lite ordning till helgen.

Vid ett knatade vi ner på stan för att möta johanna och albin. Johanna är en gammalklasskamrat till mig gick på samma linje på gymnastiet. Vi satt och fikade och pratade i mängder som vi alltid gör. Hur trevligt som helst. Efter några timmar som sandrah och devin. så vi satt kvar en stund till och fikade. Var nog fika rekord denna gång haha men de är så skönt att bara sitta och prata lite.

Devin gjorde några glädjetjut så neo blev jätterädd så tråkigt att han är så känslig för höga barnskrik visseligen var han nyvaken och allt men ibland blir han jätterädd och ibland går de jättebra så olika. Nu på senare tiden med michelle har de gått bättre än va de gjorde i början och de är nästan bara barnskrik han är rädd för. Brandvarnaren gick igång för ett tag sen så tok skrattade han! Knepig unge hihi!
Dom följde med mig hem och kikade runt lite på vårt hus innan johanna skulle till sin mamma och sandrah skulle passa en bus tid.
Resten av kvällen var lugn.

I lördags fick min pappa sitta barnvakt åt neo för tony och jag tog oss en tripp till karlstad bara han och jag. Skönt att vara lite barnledig ibland och jag måste verkligen lära mig att släppa taget lite har såå oerhört svårt att lämna bort honom tycker de är hur jobbigt som helst usch usch.

Första anhalten var babyproffsen för att lämna in vår vagn men de var inte på tal om ny vagn eller pengarna tillbaka utan dom lagade hjulet och sa att de inte skulle hända igen så jag får lita på dom för vi är jättenöjda med vagnen i övrigt. Sen bergvik gick i lite affärer köpte en ny leksak till neo ett par jeans till mig och ett bar byxor till neo mjukisbyxor med jättebra midja för de är inget annat som går just nu.
Åt på max och så blev de lite smått och gott på ikea som de alltid brukar ha en tendes att bli.
Åkte hem var hos min far en stund och allt hade gått jättebra neo är så snäll och lugn av sig så de var inga problem alls.
Igår sov neo inte en endaste gång på dagen de tillhör inte vanligheterna men tyckte inte att han var så sp kinkig något på kvällen. De märks att han blir större för han sover inte alls lika mycket som för kanske 1 månad sen.
Kollade på massa 2 and a half men avsnitt innan vi lade oss. Natten till lördag sov neo hela natten utan ett endaste knyst första gången på 3 veckor men natten till idag var värre så idag känner jag mig ganska så sliten.

Ska ut och gå en sväng till brogårdshallen för att kolla när tony spelar innebandy. Skönt att komma ut så kanske man piggnar till lite. Annars blir de nog lugnt idag grejsa lite här hemma. Har plockat undan alla småfiltar och små sängkläder som ska ut i förådet till nästa unge. Skönt att rensa lite de behövs tror även jag ska gå igenom mon garderob sen och sen om man kan rensa ur lite där med säkert massa jag inte använder längre!

Hoppas allt har haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Skönt att ni iaf fick ett nytt hjul, hoppas inte det lossnar igen!

2009-03-01 @ 21:36:46
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej vi hade samma problem med våran vagn men vi fick faktiskt pengarna tillbacka av dem på babyproffsen. Konstigt att de inte gjorde det nu...ha det bra kram Linda

2009-03-02 @ 21:58:38
URL: http://lindasyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0