En upplevelse...



Fick en kommentar av Linda så jag tyckte sätte ord på mycket man själv inte riktigt kunnat.

"Det är konstigt hur det är vissa sakert är en "baggis" för visa som antagligen inte skulle brys sig ett skit om deras unge ätit en burk för 4 mpnader när de är snart 2 år gamla . Men vissa som du o jag o säkert många fler som man inte vet om där ute blir helt överlyckig över små saker som blir som en hel upplevelse. . Finns så många saker som jag kan ta från mig själv som inte en jävel skulle höja på ögonbrynen för om deras unge gjort..."




Kommentarer
Postat av: Sandrah

Olika barn - olika förutsättningar

2009-03-16 @ 16:38:34
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0