Rensa ogräs


Idag har jag rensat ogräs rensat ogräs och för omväxklingskull rensat ogräs men de behövs.
Lika bra att ta itu med de.

Min bror kom på besök. Sen åkte han tony och neo ut i skärgården och fikade medan jag slet i trädgården man får passa på när man är själv så hinner man mest. Sen skulle vi varit på dynjakt till altanen men de hanns inte med för tony började jobba kl 15-23. kanske blir att man tar det i morgon ist.

Blir inte allt försent i säng idag som de brukar bli annars. Förstår inte varför man fastnar här iofs brukar de bli the sims spelande men ikväll får jag ha lite självdisiplin;)
Se om jag lyckas lr ej!

Kommentarer
Postat av: Linda

=) Hoppas allt är bra här? Har inte kommenterat på länge, jag är kass ;) Hehe!! Ville mest säga att ni har en himla fin gosse.. =) Han är så himla gullig! Hoppas ni får en fin dag! Kramar..

2009-06-23 @ 08:06:43
URL: http://pazur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0