Söndag Måndag



Underbart väder igår med. Tom med jag har shorts på mig och visar mina spökfärgade ben haha men de är så himla varmt så man får offra sig;)

Gick till neos mormor igår och hälsade på och firade morsdag. Fick tårta och egengjord rabarbersaft mums.
Neo låg på en filt i skuggan och njöt mammas älskling.
Gick hem runt 15 för att vi skulle grilla. Det blev kyckling med friterade pommes såå gott. Fick en maskros rensare en rejäll en i morsdags present så den gick jag lös med så nu är de hål lite här och där i gräsmattan.
Grejsade lite i trädgården. Kikade på 2 ½ men innan vi lade oss.
Har varit ute mycket nu så tom jag har fått pytte lite färg. Inte illa pinkat jag brukar mestadels bli knallröd.
Måste köpa en bra solkräm. Köpte en till neo sp för barn 50+ garniers som fått bäst i test.

Blå himmel idag med.
Vattengymnastik idag alltid lite underbart roligt. Det var bara neo och en till .Blev massa plaskande.




inför vattengymnastiken

Kom hem och neo sov i över 2 timmar var tvungen att väcka honom för de blev så sent så jag trodde inte att han skulle somna ikväll men det var inga problem. Har dragit in fläkten nu i neos rum för det är såå otroligt varmt här inne och fjärrvärmen är avstängd. Så inatt  blir de bara blöjan på. Vi har takfläkt i sovrummet välinvesterade pengar.
Helt otroligt vad värmen har kommit fort.
Man får ta tillvara på alla fina dar.Imorgon har många sagt att de ska bli sämre...

Kommentarer
Postat av: Renate

Ja det har verkligen varit jättevarmt men idag vände det tydligen =/

2009-06-02 @ 08:24:04
URL: http://oneeyedme.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Haha vilka fina presenter du får nu för tiden.. bara trädgårdssaker ;) bra att ha!

2009-06-02 @ 09:31:08
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Sara

mums kyckling och pommes lät smaskigt! han gillar vattengymnastiken va? :)

2009-06-02 @ 12:07:47
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0