Nyårsafton

 På nyår var vi hos sandrah och david. Även sara tobias och ebba var där vänner till sandrah från göteborg. Sofi kom även lite senare. vi började med att käka lite kinamat de var rikttigt gott för de var bra längesen jag åt de. vi spelade lite spel var jätteskoj. Dock kunde jag vara något piggare kanske hehe men de var riktigt roligt och att även tony följde med. inte ofta vi gör nått sånt tillsamans.

Hade fått barnvakt av tonys mamma. skönt att vara lite barnledig.  De har verkligen inte hänt många gånger under förra året. Några timmar går bra men inte över en hel natt än de är jag inte riktigt bered på men jag känner mig lite mer bekväm i de än vad jag var för kanske 6 mån sen. Men de är väl de att jag har varit med honom jämt när vi låg på sjukhuset innan han ens skulle varit född vaktat vid hans sida de där sitter nog kvar lite än men inte så konstigt.

men som sagt de var jätte trevligt. Vi var där till strax efter tolv. Skålade in de nya året och så var jag så trött men ajg var nog inte ensam;) Fick skjuts av tonys pappa till björneborg där vi var över natten. neo sov såklart när vi kom. han ser så otrolig fridfull ut när han sover underbara vackra unge<3 jag lade mig dirket när vi kom dit och tvärslockande.

På nyårdagen ville neo upp en timme tidigare låg och klappade händerna och skratta underbaring. tonys mamma och pappa tog hand om honom en lite stund så vi fick morna oss jättehärligt.
Vi stannade där till fyra för sen skulle vi hem för tony skulle jobba inventring han var så sugen hehe.
gårdagen var lugn för jag kände mig trött inte ofta man är uppe så länge om kvällarna haha så de sätter sina spår...



Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som en mysig nyår :)

2009-01-02 @ 14:01:36
URL: http://saaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0