Flyttstädning


Siiter här och beundrar min nya design den är verkligen så himla fin. tack än en gång!
Och tacka för alla kommerntarer !

I helgen har de varit fullspäckat med flyttstädning. Det tar verkligen längre tid än vad man tror. Jag tänkte ja men vi har ju inte så stor lägenhet så de här går nog ganska fort haha så fel jag hade 2 dar tog de innan vi blev helt klara och de var två hela dar från morgon till kväll. Såå nu är jag så less på städning. Ska bli så skönt när man kan lämna nycklarna få pengarna och sen inte behöva tänka på de något mer utan ägna sig hel hjärtat till huset.

Vi har fått massa hjälp med städningen. Tonys mamma och pappa. Tonys mormor och morfar och öven min mamma tack så oerhört alla för all hjälp utan er hade de tagit veckviss innan vi skulle vara klara.
Fått lite tips och bra städgrejer också som jag ska köpa hem som underlättar städningen.
Blev lite småkär i yes power spray den tog verkligen bort allt så den ska verkligen inhandlas.
jösses jag börjar bli en städ nörd haha men eftersom städning är så tråkigt men ett måste så är de ju bättre att ha bra grejer och bra produkter som underlättar.

Så helgen har vi bara städat och städat. Äntligen är de klart bara lite grejer i förådet kvar. Vi har slängt så otroligt mycket grejer och ändå flyttar vi till större. Helt sjukt va mycket skit vi haft som bara tagit upp massa plats. Känns jätteskönt att äntligen få rensa ur ordentligt, Flera vändor till tippen har de blivit.

Natten till idag vaknade neo och var ledsen. lugnade ner honom trodde allt var bra gick in och lade mig sen 5 min senare började han igen. 5 gr innan jag lade honom i vår säng och då blev de genast bra låg och klappade händer högt och ljudligt vilket kanske inte var så uppskattat av oss men så länge han var nöjd somnade till sist. vill upp kl 9 vilket aldrig händer. Så jag har varit helt slut idag och med en envis huvudvärk som inte verkar vilja ge sig riktigt.
 Jag kommer väl säkert att bli sjuk eller nått eftersom alla andra verkara vara/är de.

Just nu är de två kompisar till tony som håller på att dra el till disk maskinen och även kanske koppla in i tvättmaskinen vilket behövs har ganska mycket tvätt som väntar i  svarta påsar.
Sitter här med min kopp te och försker ta de lite lugnt. Så gott med te dricker de jämt nu förtiden!
Hoppas denna huvudvärk släpper snart annars blir de nog en panodil...

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha kan lova att du inte dricker så mkt té som jag just nu, typ 100 koppar om dagen för att slippa ha så ont i halsen ;)

2009-01-25 @ 21:33:56
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Zandra

Jag fasar för den dagen vi ska flytta härifrån för vi har sååååååååååååå mycket grejer så att det inte är riktigt sant...blää, men annars så kanske man kan lämna kvar allt och bara köpa nytt eller? asgarvar hahahahah

2009-01-26 @ 08:44:16
URL: http://tokiga2barnsmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0