Utmaning

Bättre sent än aldrig;)

Jag har blivit utmanad av Malin

 REGLER
1. Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,
 så de uppmärksammar att de blivit utmanade!

Så här kommer då 7 sanningar

1. Jag tycker de är lite otäckt att sova när inte tony är hemma. Känns inte lika tryggt!

2. Jag är otroligt rädd att de ska bli samma sak nästan gång jag blir gravid. De är en av mina största rädslor.

3. Jag har världens sämsta lokalsinne.

 4. Min mage och jag är inte bästa vänner sen jag åkte på en rejäl magkatarr för några år sen.

5. Om jag hade betyg till de så skulle vilja utbilda mig till barnsjuksköterska och jobba på en neontalavdelning. Ett av dom mesta meningsfullaste jobb man kan ha enligt min mening. Men som sagt betygen räcker inte på långa vägar tyvärr

6. jag önskade att jag var bättre på att ta hand om mig själv. unna mig nått ibland. De behöver vi mammor och pappor ibland

7. Jag Kan vara otroligt envis f(råga tony )och de är inte alltid till min fördel om man säger så:P


Jag utmanar

Linda

Sara med michelle

Sandrah

Sara.P

Sara med Ebba

Viveka

Katharina



Kommentarer
Postat av: Sandrah

Redan gjort den där typ 3 gånger ;)

2009-02-14 @ 12:38:26
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0