Fredag lördag


Ifredags blev de en fika med sara och michelle alltid lika trevligt!
Tror nästan michelle är en blivande operasångerska hihi.
Fast denna gång blev neo inte alls så rädd som sist och inte alls så många gånger så de var jätteskönt.
Vi gick in en s väng på jc för sara skulle ha en party outfit hehe.
var inne på lindex och hittade ett par fina byxor till neo men köpte dom aldrig.
Kikade runt lite på stan innan vi gick hem.

igår gick jag och neo till min far.
Tog svängen över staden för att köpa byxorna som jag kollade på fredagen men den strl jag skulle ha var slut så de blidde inga denna gång. Neo satt och myste med morfar en bra stund innan han skulle ha mat och morfar skulle göra mat.
Så vi käkade där kotletter med pommes och vitlöks smör. Jag är nästan besatt när de kommer fram vitlökssmör på borde såå gott äter så man rapar vitlök hela dagen haha.
Tony kom senare på kvällen efter innebandymatchen och vi åkte hem kikade lite på 2 and a half men innan vi lade oss.

Kommentarer
Postat av: malin

Lät trevligt :D

2009-02-08 @ 16:20:24
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0