Långpromenad, fika,läkarsamtal och öppna förkolan!


Idag fick jag ett sms kl 09 av sara som skulle ut och knata till djurgården för att lämna michelles dagispapper och frågade om jag vill med.

Det blev en riktig långpromenad men de var jättehärligt att komma ut och röra på sig eftersom vi har suttit inne på mycket när neo varit sjuk. Var en rejäll bit att gå. Tog längre tid att gå dit för mesta dels av vägen dit är uppförsbacke så jag var helt svett när jag kom fram.

 Efter de knatade vi ner till pause för en fika. Michelle fick mat och även neo medan jag tryckte i mig en briemacka och muffins och sara en tacostallrik och muffins. Sen efter de bestämmde vi oss för att ta en sväng förbi öppna förskolan. Det var jättelängesen jag var där i och med flytten och allt. Neo tyckte de var roligt och michelle med som var lite överallt.
Neo fick en bamse kram av michelle så himla sött. Synd bara att jag inte kunde ta kort!
Träffade lite folk där man inte sett på länge jätte roligt och skönt att komma ut lite. Vi var där en bra stund och efter ett tag kom tony dit och neo sken upp som en sol.

Runt 15 gick var ochn hem till sitt och neo tvärslocknade. Sen kom far min och bjöd på semlor namnam satt och fikade pratade lite och nu sitter jag här. Så idag har de hänt massa jämför med vad de brukar jätteroligt och trevligt. Blir nog en sväng till öppna imorgon med.
Kvällen blir nog ganska lugn glo lite på tv innan man ska lägga sig och sova.

Fick läkarsamtal av vår läkaren karin pratade mest om vi hade fått tid till göteborg. Men vi har ju bara fått ett brev om att dom fått remiseni göteborg och att vi blir kallade inom 3 månader men de tyckte karin var för länge så hon skulle prata med dom och se om vi kunde få tidigare. På ett sätt vore ju detta jättebra så de blir överstökat för man går bara och tänker på de hela tiden.
Sen var de lite prat om neos medicin och sen läkarintyg för vårt vårdbidrag.
Har börjat skriva lite smått vore skönt om de kudne bli kalrt så pass fort så man kan skicka in de snart.
Måste ringa försäkringskassan i morgon och fråga lite om olika saker angående vårdbidraget. Hoppas man kommer fram blir väl att sitta i telefonkö i säkert 20 min. Jaja vi får hoppas på de bästa!



Kommentarer
Postat av: saramichellesmamma<3

Tack för en underbar dag :D<3

2009-02-17 @ 18:01:25
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Imorn ska jag och Devin också till öppna

2009-02-17 @ 19:12:44
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Linda

ATT SÖKA VÅRDBIDRAG E INGET HITT.. HATAR DE MAN SKA DRA UPP ALLT SOM E NEGATIVT OM SITT BARN I MINSTA DETALJ...E DE KARIN ERIKSSON PÅ HAB. NI HAR?

2009-02-18 @ 10:27:58
URL: http://www.nogg.se/tussis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0