Vattengymnastik

Idagh började tony att jobba tidigt så det blev jag och neo på vattengymnstiken. Idag var det med ett barn till så vi blev inte helt själva. Neo älskade det som alltid. Idag fick barna sitta på kanten och hoppa ner i vattnet det gillades misstänker starkt att det kittlades i magen hihi.

Efter vattengymnastiken begav vi oss till sandrah,devin och vilde.
Fick en stor kram av devin när jag kom myys!
Det blev att vi tog oss en promenad till nyvelius för att hämta ut kläderna från meandi partyt. Jag blev jättenöjd med det jag beställde är nog lite stort men då kan han ha det hela hösten/vintern. Gick hem till sandrah en sväng till lekte och myste med barna innan jag och neo gick hemåt. Tog lite tid för neo ska känna på alla buskar och löv på vägen.
Måste säga att vad underbart det är att lyssna på musik medan man är ute sp om man ska gå en bit det går så fort!

Neo fick testa sina nya sandaler idag och dom var verkligen super. Det märks att det är ortopediska skor för dom satt verkligen jättebra.

Kom hem käkade lite mat, nyss lagt neo. Blir tidig morgon i morgon för då ska vi vara på barnhab i karlstad kl 09 för CPUP och på fredag ska vi till logopeden fast här istan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0