Nya rutiner

 Neo klarade av nattmålet utan några som helst problem. Dock var det jag som hade problem haha för det var jag som skulle stänga av maten i natt kl 03 men jag lyckades somna om igen så det var tony som fick gå upp istället. jag är så inställd på dom gamla nattmatingarna än men de kommer bli en vanesak det med.

Sen så var det de där med gröten på morgonen. Neo totalvägrade och fick bara i sig 3 skedar en liten yohgurt gick det ner iaf. Struntade i att sonda resten får försöka ge dessa kcal i vanlig mat istället.
Ibland blir man så less på att man alltid måste räkna kalorimängd men det är det enda sättet för oss tyvärr.

Just nu är jag hos far min. Tog en promenad i morse. Neo fick ett mellis i form av en smoothie som han fick för ett tag sen och den gick ner på nolltid. Kanske bara är att han är ovan med gröt eftersom det var ett bra tag sen han fick det.
Blir lite käk här sen slutar tony jobbet kl 14 så då får vi se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0