Mariebergsskogen och sjukhusvisit


Igår fick vi sovmorgon till kl 10. Det var väldigt skönt. Eftersom neo krånglar på nätterna så sover han desto längre på morgonen istället.

Runt kl 11 kom vi iväg till mariebergsskogen.
Neo tyckte det var jättespännande med alla djur sp fiskarna i massa fina färger. Träffade även gogo som tonys gammelmormor hade men hon gick bort för några år sedan och då hamnade gogo på mariebergsskogen. Var riktigt kul att träffa honom. Han brukar oftast vara skygg men han kom tom fram till mig så jag fick klappa honom.

Blev även att neo fick svalka fötterna i fontänen. Han gillar verkligen vatten så det ska bli skoj när vattengymnastiken snart drar igång igen. Efter mariebergsskogen så åkte vi till sjukhuset för att hämta upp 2 nya knappar till neo samt att beställa aggrigat till neos nutrionspump så vi passade även på att äta där.

Sen var de dop presents jakt. Vilket inte gick så bra. Var ute efter en sp sak men inget av de 2 stora barnaffärerna hade den i karlstad. Fick  tips om att den fanns i stan men när vi var där så var den slut. vart såå irriterad så nu blev det inte det som jag hade tänkt mig. Men hoppas att vilde kommer att tycka om den iaf.

Kom hem neo fick käk. på kvällen kikade vi på norbit i 5:an helt världelös film.

Fick sovmorgon till kl 10 idag igen aldrig fel. Har städat och grejsat här hemma inte så mycket kvar. Tony ska ut ikväll så de blir nog till att kika på någon film när neo har lagt sig.

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0