Torsdag


Neo har varit bökig 2 nätter i rad så denna morgon var jag helt slutkörd.
Dagen började med ett bad för neo!


Härligt med skummbad

innan ronny kom för våran planerade fika!
Först var vi på ejes sen en tur till skärgården där jag tog årets första isis twister min absluta favvo.

Sen på eftermiddagen donade jag lite i trädgården. Sopade bort löv från garagefarten, sopade ut garaget, rensade bort löv i rabatterna och även krattade bort lite på gräsmattan känns som om det är löv precis överallt. Hann klippa ner några växter eftersom det kom nya under så de kändes som man hann med lite iaf!

Senare på eftermiddagen kom sandrah,david,devin och lilla vilde på besök. Devin levde rövare här hihi. sötnosen så stor han har blivit helt plötsligt storebror och allt.
Vilde vill mest ha käk hela tiden. Vi fikade lite med tonys goda bullar han bakade gick åt hela 2 påsar och devin verkade gilla dem han med.


Buspojkarna


Lille vilde


Jag fick hålla myyss!!

igår blev de grillat till middag. Perfekt väder för detta,
blev fiskpaket med massa örter potatis morötter palsternacka potatis såååå himla gott så det ska vi verkligen göra fler gå gånger.

Fredag
Var såå trött i går kväll så jag lade mig redan kl 21 och somnade ganska fort. Neo har sovit bra så de känns att man fått lite mer sömn. Däremot när jag vaknade i morse så hade jag åkt på en förkyldning usch va trist känner mig så matt och orkesläs.hade planerat att gå till öppna förskolan idag och sen farmor men jag skippar det idag. Tycker synd om neo som har en som trött mamma idag. Så de blir nog lugnt vila mysa lite och hoppas jag känner mig piggare i morgon. För då ska Neo och jag träffa johanna och albin ska bli jätte roligt:D

Kommentarer
Postat av: Sara

är du sugen på en till nu också? ;)

2009-04-17 @ 14:02:13
URL: http://divinyls.devote.se
Postat av: Anonym

uch för att inte få sova på nätterna...

Hihi färsk bäbis, jag vill oxå ha=)

2009-04-17 @ 19:45:10
Postat av: sara

så mysigt med bebis!

2009-04-19 @ 07:40:37
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0