Tisdag


Underbart väder idag!
Gick och mötte upp sara och michelle på uranus michelles dagis.
Gick till cafe pause tog oss en fika och michelle sov middag och vi satt och tjata lite Träffade en arbetskamrat från coop var trevligt att träffa henne så vi stog och pratade en liten stund. Blev en sväng till kappahl där jag köpte ett par överdragsbyxor till neo kommer nog användas ganska flitigt för de funkar till lite allt möjligt och billiga var dom med.
Sen drog vi till öpnna förskolan var där ett tag innan neo och jag knatade hem. Han somnade i vagnen så han fick förtsätta sömnen utomhus när vi kom hem.

Neos sjukgymnast ringde och frågade om vi hade möjlighet att komma till karlstad imorgon men de blir lite väl tajt med tonys jobb och allt så vi får ta de till veckan.

I morse såg jag att vi ska till bvc i morgon hade jag helt glömt bort. Ska bli lite spännande att se om neos huvudomfång har ökat sen shuntomställningen men jag tror inte de ökat nått markant vilket läkarna sa att de antagligen inte kommer att göra.

Nej nu ska jag kolla klart på hockeyn hoppas innerligt att färjestad vänder och vinner även denna för då kan de bli guld i löfbergs lila arena i morgon hoppa hoppas hoppas!!!!

Kommentarer
Postat av: malin

Hoppas med färjestad vinner, dock är hv71 jävligt bra idag också.

2009-04-07 @ 21:48:28
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Angelica-mamma till Liam <3

Jo precis.. Men men får åka ner till veckan o se vad dom säger då! Hoppas fan dom tar guldet ikväll :D Igår var det nervöst, fattar inte vad de höll på med de 2 första perioderna :( Men som TUR var så vann dom.. hihi.. Hoppas allt är bra med er.. Kram

2009-04-08 @ 16:02:48
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0