Påskhelgen!



Har varit fullt ös dom senaste dagarna så allt har kommit ikapp idag jätte trött och slö. Neo har varit gnällig och jätte trött har nog sovit i snart 4 timmar.

På påskafton knatade jag neo sandrah och jim till farmor. Blev ett stopp på maxi där jag köpte en liten present till neo.
Blev massa god mat hos farmor så jag mosade i mig så jag såg ut att vara gravid i 5 månaden haha ;)
Blev därefter fika i form av glastårta. Neo fick min present och sendan present av moster och jim, 1 t-shirt och 1 långärmad.

Tony slutade jobbet vid 4 kom byte om sen åkte vi till björneborg för att fira hos tonys föräldrar. Hela hans släkt var där för att fira påsk och även för att fira tonys bror som fyllde år den 1 april. Neo fick massa presenter! Jag skippade maten där eftersom jag hade ätiit innan medan tony proppade i sig. Blev fika där med jag fattade inte hur jag fick plats med allt plus godis. Äter ALLTID för mycket så jag blir helt uppsvälld usch tur att de bara är en gång per år de är påsk.
Neo lämnade påskbreven han målat vilket var väldigt uppskattat.
Stannade kvar där till kanske 21 innan vi åkte hem för att lägga neo och mig med för den delen var helt slut.

Igår grejsade vi i trädgården sopade och krattade bort löv.
Torkvindan invigdes blev tork på nolltid perfekt.
Första fikan på altan jättemysigt. Har även kommit upp massa blommor på gården såå vårigt.
Var jätte härligt neo satt på en filt och njöt i solen.

Åkte till tonys föräldrar för att byta till sommardäck. Åt mat där rester sen gårdagen. Neo fick stanna kvar hos sin farmor och farfar en stund för vi åkte till karlskoga för att hälsa på sandrah och hennes nyfödda son på bb.
Åkte hem  var tvungen att gå in på maxi för att köpa glödlampor. Åkte och hämtade neo åkte hem lade han för natten tony åkte och tränade. Sen blev de lite mys på kvällen innan vi lade oss.

Kändes de som de blev ett vi gjorde de och de och så och så inlägg men men;)
Hoppas alla har haft en underbar påskhelg!!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hade bästa påskdagen i mitt liv :D

2009-04-15 @ 14:25:47
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0