Favorit i repris

Igår gjorde vi en favorit i repris! först öppna förskolan. Märks att neo tycker om att vara där. Blev inte så länge för dom hade bara öppet 2 timmar men de blev lite tjatande med lite folk. Var en mamma som kände igen oss fråb sjukhuset i karlstad från neontalen eftersom henner son låg där några dar tror jag de var.

Sen knatade vi till min farmor fick mat och fika.
 Jag och neo lade oss och somnade bägge två. Skönt att jag lyckades få han att sova idag utan så mykcet gnäll. Även jag somnade  en liten stund. Jag har såå svårt att lägga mig och sova på  dagen, svårt att koppla av. På kvällen kom tony hem från sin jobbkurs i kungälv. Vi åkte och stor handlade så nu har vi masa gott hemma igen. Nattade neo och resten av kvällen kikade vi på mumien och myste.

Snart ska vi åka till örebro sjukhus för att se om neo behöver operera gommen eller ej. men jag har redan ställt in mig på att de blir op, lika bra!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Sandrah

lycka till i örebro

2009-04-23 @ 13:16:05
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu ska vi se här - bor gör vi i Välllingby utanför Stockholm. Och det här med gåstolar - nu vet jag inte vilken sort er Neo kommer att få men det finns en liten röd/blå i metall med tygsits (i blått) som finns möjlighet att sätta ett bord på framför. Den ser ut som den kommer ifrån 50-talet men är fortfarande lite cool just därför. Den är bra. Sen finns det en som heter Pony, som vår Neo aldrig gillade för den var tung tyckte han. Men vad jag sett av bilderna hos er så verkar er Neo har lite mer "muckler" liksom, så den kanske är bra. Det dumma med den är att man inte kommer intill bord och sånt lika bra. Man kan heller inte sätta på ett bord på den. Hallå...det är en GÅSTOL liksom...ingen LEKSTOL....enligt hjälpmedelscentralen. Helt sjukt resonemang men ändå. Den är lika illgul som vår Bronco.



Alltså det finns jätte många saker som är bra och funktionella men jag får en depression varje gång jag ser det där stället. Håll i dig när du kliver in där för det är ett ställe som ger en stora skälvan! När man kliver in där tror man att man kommer att komma ut med ett värre handikapp än när man gick in på grund av alla avancerade hjälpmedel som står uppradade! JAG tycker att det stället är helt hemskt, men samtidigt bra för det hjälper ju Neo. Väldigt schizofrent på nåt sätt!

2009-04-23 @ 16:36:20
URL: http://www.envanligblogg.bloggg.se
Postat av: Mie

Förresten - hur gick det i Örebro? Blir det mer operation eller klarade ni er?

2009-04-23 @ 16:38:08
URL: http://envanligblogg.blogg.se/
Postat av: Esmi

Kungälv är nära där vi bor =) Vad för kurs har han gått?

2009-04-23 @ 17:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0