trött


Dom senaste dagarna har varit väldigt lugna inte haft lust till nått känns de som bara regnar och är grått.
Känner mig såå trött nu för tiden jättejobbigt. Har blivt några promenader  och lite städning här hemma .
Fått tid för besiktning nu med måndag den 13 okt hoppas allt går bra. så nu ä'r de bara att vänta.

Var hos farmor igår fick mat och fika neo myste lite med gammelfarmor där trivdes han jättebra myspricken<3
Blev bad på kvällen som han älskar somnade runt 22. jag var uppe länge kollade på film lite längre än vad jag borde känner jag idag är helt jäkla slut såå trött bläää.
Tony jobbar vet inte va de blir i kväll lugnt antar jag ..



Kommentarer
Postat av: michellesmamma<3

Jadå de är bara fint hur är det sj?

2008-10-04 @ 16:44:59
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Jag är också extra trött nu för tiden ;) är ju dels för jag e gravid men också för det är så jävla mörkt hela tiden!!

2008-10-05 @ 10:54:23
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0