Sjuklingar

här hemma har både jag och neo blivit sjuka. neo snorar och hostar men ingen feber så tur är lite tröttare än vanligt kräks lite mer än vad han brukar för att han är så slemmig. Men jätte glad i övrig som alltid:D

Min hals är jätteöm. Inatt försökte jag svälja så lite som möjligt för de gör så jäkla ont hängig trött får sover dåligt om nätterna för neo vaknar flera gången av att han är täppt i näsan och knappt får lust och tony vaknar av ingenting ändå ligger han närmast neo så jag är säkert uppe 6 gr nu om nätterna så sömnen blir helt världelös.

idag hade jag tänkt gå till min farmor för tony jobbar hela dagen sen direkt efter jobbet åkter han på match och kommer väl hem runt  midnatt. lika bra att bara ta de lugn framför allt för neo så de inte blir värre. tycker de känns onödigt att gå ut tex så inte allt blir ännu värre och sen kanske smitta andra också. en mysdag. neo har sovit ganska mycket. somnade i min famn i morse hur mysigt som helst. blir kanske nån film i kväll och lite godis och massa mys!



Kommentarer
Postat av: Zandra

Naaw...krya på er!

2008-10-10 @ 16:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0