Lördag

Igår blev de lite innebandy. tog en promenad dit var så härligt att komma ut lite eftersom vi varit inne hela tiden pga av förkyldning på neo och mig. min pappa följde med och kikade han med men de var ingen höjdar match fy fan va dåliga dom var. kom hem med världens huvudvärk neo somnade sent var jättepigg. lade mig typ vid 23. vaknade halv fyra med världens huvudvärk de verkligen pulserade i tinningarna . tog en tablett och hoppade på att de skulle gå över och de gjorde de efter ett tag men då började jag må illa i stället de ena efter de andra så sömnen har inte varit den bästa precis blää.

tony åkte nyss till jobbet men slutar redan kl 3. kanske ska hälsa på mor min va ju ett bra tag sen vi såg nu blir inte ofta roligt för neo att träffa mormor ibland med.

Ett jätte stort grattis till alice idag som fyller 1 år. stora tjejen nu.
hoppas du får massa paket och tårta ! :D
Neo skickar massa grattis kramar!

Kommentarer
Postat av: malin

Ohh tack så mycket gummaN!



Alice hälsar tack tack :)

2008-10-18 @ 10:59:34
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0