lördag söndag


Igår blev de inget sminkpart som jag trodde hade gjort mig i ordning i onödan känner knappt igen mig med smink eftersom jag aldrig använder de annars. De blev att vi åkte till tonys föräldrar i björneborg där vi blev bjudna på tacos såå gott vräkte i mig massa. Neo fick ett pa.ket av farmor som innehöll en groda såå sööt var den den var riktigt populär. Kikade lite på och myste innan vi åkte hem och lade neo för att sova. Kikade lite på tv innan jag lade mig. De har regnar och blåst precis hela natten usch är säkert därför ajg känner mig såå trött jämt och ständigt fy.


fina grodan

idag har jag städat lite håller på att diskar. neo har sovit mycke så de är lika bra att passa på. letar även efter en dörrskylt till neo till hans rum sen. hittade en jättefin som jag blev sugen på men vi får se. Min farmor och pappa kommer snart dom skulle köpa med lite fika mumma. alltid trevligt med besök. tony jobbar och sen innebandy match så han lär man inte se så mycket av idag antar jag.

Måndag är de rytmik och öppna förskolan
Onsdag ska vi till karlstad för att kolla upp neos syn igen och antagligen prat om att börja lapp träning.
torsdag ska vi till bvc och se om han ökat nått i vikt alltid lika spännande



Kommentarer
Postat av: michellesmamma<3

ja vi hade det jätte bra igår var super trevligt att bara vara jag o Jimmy känns att man behövde det :D allt bra med er?? haft en bra helg?

2008-10-05 @ 12:23:36
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Vi ska också väga devin snart igen, är ju spännande :D

2008-10-05 @ 14:07:51
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0