FBK-HV71

Igår åkte jag och tony på ishockey första matchen för denna säsong för oss. å fan va roligt de var. hade man tid skulle man verkligen ha säsongskort. den känslan när dom drar igång fbks sång och hejarklacken sjunger med den känslan är såå mäktig man vill bara uppleva den om och om igen underbart. färjesta spelade bra vissa stunder och vissa inte så bra så de var väldigt omväxlande spel men färjesta vann såklart vad annars? ;) var såå roligt för tony och mig att göra nått tillsamans bara han och jag och nått så vi verkligen tycker om. och självklart hade jag på mig min färjesta matchtröja den måste komma till användning. Fick biljetter av tonys pappas jobb så de var perfekt jättebra plats man ser precis allt. underbar kväll såå synd att man inte kommer iväg på hockey mer än vad man gör.

Neo farmor och farfar satt barnvakt och allt hade gått jättebra när vi kom hem. då hade han somnat och hostan denna natt var betydligt bättre än den förra jätteskönt att han fick sova ostört utan den där tråkiga envisa hostan. Fick sms från en tjej som fick barn i v 24+5 låg i karlstad och allt var bara bra nästan jämn stora neo är några veckor äldre om jag inte minns fel. deras son kan sitta  och ta sig framåt så där händer de grejer dom är ganska lika i utvecklinge lärde sig och sitta nästan samtidigt. jätteroligt att höra från dom:D sen är de en gammal klasskamrat  på gymnasiet som fick deras andra son för några dar sen en william blev de. underbart stort gratttis tiller. man blir själv sugen när folk man känner får barn och blir gravida men de får ta och vänta lite till här.

Skulle träffat monika och adam idag men eftersom jag vaknade med feber och nästan ingen röst jag och domaren var inte riktigt överense igår där med rösten idag:P så blev de ju inget med de såå himla typiskt för de var bra längesen nu vi sågs adam fyller 2 år om 2 veckor jösses va tiden går fort neo blir ju snart 1,5 år!!! 

idag blir de lugn ta igen oss tror neo verkar vara lite friskare idag hoppas hoppas hoppas de börjar gå åt rätt håll nu äntligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0