12/10

 12/10 är ett datum jag aldrig kommer glömma. de datumet var neos BF datum. Så skulle han fötts då så skulle han fyllt ett år i går. de är då man verkligen förstår hur mycket förtidigt han fötts. neo fyllde ett den 26 juni och egentligen skulle han varit född nu de är då man verkligen inser hur otroligt lång period de är mellan juni och oktober så igår var de massa  minnen och tankar som snurrade upp till ytan. 16 veckor är 16 veckor men upplever man vardagen dom 16 veckorna så fattar man hur otroligt lång tid de där. Som sagt den 12/10 kommer alltid  vara en speciellt dag för oss...


Grattis mammas underbara den 12/10 skulle du fyllt 1!

Kommentarer
Postat av: TereseMammaTillSelma

Jag håller tummarna för huset :) Hoppas de kommer bli bra!

Gud, de är verkligen lång tid! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag är så impad av eran styrka! Deta har gjirt eran familj så stark, ni klarade av de här så jag tror du och din familj klara allt!

2008-10-13 @ 21:51:43
URL: http://niinen.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Helt galet egentligen, men nu är han redan ett :D

2008-10-14 @ 17:38:10
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0