pumpstrejk

I fredags var de 2 som kollade på lägenheten dom verkade intresserade men de vissar sig. kvällen var lugn.
NEos mormor kom hade köpt en jättefin tröja till neo så hade hon med sig saffrans semlor såå gott. strax därefter kom neos farmor och gammelmormor dom hade varit i karlstad och shoppat kläder till neo. Han fick ett bar jätte fina jeans från pop. en jättefin skjorta med fluga som han ska ha till jul. mössa vantar och en overol av gammelmormor och en t-shirt. Skönt att få 86 i kläder nu eftersom de är de han går åt och kan ha. tycker jag bara rensar och rensar ur hela tiden.

i lördags skickade sandrah mess depsperat fika sugen men eftersom de var en röd dag så var allt stängt. knatade till farmor blev bjudna på mat egengjorda köttbullar såå gott. även neos morbror och morfar var där. fick inviga overolen han fick också klart den va stor men hellre de så kan han ha den hela vintern.stannade där till typ 19 pkte hem myste kollade på tv somnade. Vaknade av att neo bara skrek verkade ha jätteont och sen kräktes massa. byte sängkläder och allt trodde de var bra sen kräktes han igen. tony lade sig isoffan eftersom han skulle jobba och neo lade jag i tonys säng men han bökade och små gnällde nästan hela natten så jag var bra trött på morgon.

igår tog vi de bara lugnt. grejade lite här hemma. kollade på bond på kvällen.
Sen kl 05:00 imorse när jag skulle sätta på neos mat och började pumpen att strejka. de har den gjort förut men rengörning av sensorerna har alltid hjälpt men inte denna gång. den larmade för att som de gick att larma för. satt i typ 2 timmar för att få igång den men den ville inte. somnade 1 timme innnan de var dags att mata igen manuellt. Var egentligen rytmik idag men jag kände att nää jag orkar inte. skulle fikat med sandrah men vi får ta de en annan dag eftersom hon skulle baka sen riktig bull mamma;).

har iaf ringt om pumpen så vi ska få en ny under kvällen dom löste de så bra att vi inte behövde åka och hämta utan en från karlstad skulle hitt och lämnade då en nu på sjukhuset som vi ska hämta  såå skönt att de ordnade sig för den är oerhört viktig för oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0