Födelsedagskalas

igår var jag och neo på kalas hos devin. jag och neo drog dit lite tidigare för att övervaka sandrahas tårtbakande som hon klarade alldeles galant. Kom massa barn. fick även träffa mina tremäningar som jag inte ens visste att jg hade förns nån månad sen när sandrah berättade. var skoj att träffa dom. kalaset var jätte trevligt och rolig. Devin fick massa presenter och fina kläder. Så de var full rulle ett bra tag hihi.Riktigt trevligt! blev dock inte så mycket kort tagande som jag hade velat för min del men föddelesedagsbarnet kom med på några iaf.



Devin så stilig:D


killarna, neo och devin och även sandrah på ett hörn


Mammas sötis sitter och kikar på alla barn

Jag och neo stannade kvar även efter kalaset. tony är ändå inte hemma. Så vi skickade på en film horton om jag inte minns helt galet roligt men skumm film förstår inte vart folk får allt ifrån haha.
knatade hem runt 21 kanske så sandrah fick gå å lägga sig hihi;)
Kom hem gjorde neos kvällsrutiner som alltid lade honom men han somnade inte förns typ halv elva var jättepigg. uppspelt efter kalaset kanske. men somnad etill slut. Tycker de känns lite så där att sova själv när inte tony är hemma. sen har jag varit uppe flera gånger för att sätta på/stänga av neos mat under natten och morgonen så nu är jag bra trött men sötnosen sover än i af en riktig sjusovare är de.

Ska gå till min far och fira lite sen hoppas att de inte regnar på oss bara ser ut att börja när som helst...
Bara vänta på att herrn ska vakna nån gång!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hihi tack för att ni kom och tack för presenten =)

2008-11-09 @ 13:38:12
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0