Farsdag

Igår var de fars dag och tony var inte hemma.var på ålandskryssning. Men jag och neo gick till min pappa för att fira lite. han bjöd på kycklingsallad mumma och sen fika med tårta och massa annat gott blev så mätt. Neo satt och myste med morbror vid dator kollade på teletubies och morbror spelade även lite poker. neo satt brevid och gillade massa att slå på datorn busen;) Var där i princip hela dagen. tony kom hem på kvällen. han var tvungen att ta med blöja för neo hade bajsat för andra gången och jag hade tydligen inte plockat ner tillräkligt med blöjor i skötväskan. Han passade på att köpa nya för strl 4 i huggies är alldeles försmå så nu blev de strl 5 och dom satt jättebra. fick även en lidl blöja av sandrah att prova och dom var ju jättebra.


mys med morbror

tony hade köpt lite i taxfreeen lite godis och en vin flaska till mig.

Idag har vi varit på rytmik och efter de öppna förskolan. var jätteskoj. prata lite med min tremäning som jag inte visste att jag hade förns sandrah berättade. hade lite samma åsikter om vår släkt hehe.
Gick hem städade lite neo fick mat sov en liten stund. Sen var han riktigt vild gapa och skrek och var helt stöllig haha.
Tony kom hem  jag gjorde mat och nu sitter jag här.

Imorgon ska vi fira devin igen för imorgon fyller han ett. hoppas presenten jag beställt för evigheter sen kommer men de känns tveksamt där ska jag aldrig mer best'lla ifrån.

neos fjärde tand har nu kikat fram för några dar sen. så nu är de 4 där nere och tandlös där uppe. men jag tror nog de är påväg 2 där uppe nu han är alldeles röd och svullen där framtänderna kommer att vara..

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jaa köp lidls blöjor ist, de är jättebra =) Förresten så är inte Veronica din tremänning utan hennes barn som är det -hihi- :D

2008-11-10 @ 20:26:06
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0