Morsdag

I fredags hände de inget sp om jag inte minns hetl fel. Minnet är bra men kort ofta.
Lugn dag promenad ute i de härligt vädret plockade lite här hemma.

I lördags jobbade tony så de blev en promenad till min pappa och hälsade på. Inte sett honom på jättelänge men han har så mycket att stå i nu när adela avlidit. Med huset och begravning och allt. var trevligt. Pappa och farmor blev helt fascinerade av neos matpump- tänk vilka fineser de finns säger dom varenda gång så fort vi fått nått nytt hehe dom börjar bli till åren :P
Annars lugnt. fyy va hemskt sitter här och tänker och tänker för att försöka komma ihåg vad som har hänt och vad som har gjort men de står helt still där uppe. va blir de egentligen. får väl skylla på värmen kanske

Är hos morfar och sitter i soffan
Älskar dig underbara unge
image117








Morsdag

I söndags var min första morsdag. Förra året så låg neo och myste i mammas mage<3
Fick ett jättefint natt linne där de står" världens bästa mamma" blev såå glad. som nån sa tänk att neo redan är så duktig på att shoppa hehe:P Tony var ledig för en gångs skull denna dag. första anhalten var min farmor coh pappa där vi fick god mat, hemgjorda köttbullar potatis sås ärtor lingonsylt sååå gott inget som slår farmors köttbullar inte. Efter maten så fick vi jordgubbstårta riktigt namnam var de. Jätte trevligt inte ofta hela familjen är med för oftast jobbar tony.

Sen en tripp till Björneborg för att träffa tonys farmor och farfar, mormor och morfar. tonys mamma pappa bror tonys mormors syster, jag tony och de bästa till sist Neo<3  så vi var ett helt gäng.
Dom höll på å grilla när vi kom men jag va såå mätt så jag orkade inget. blev fika världens godaste chokladkaka med färsk frukt och bär och grädde sååååå gott måste ha  de receptet.Umgicks och hade de trevligt.


Åkte väl hemåt vid en sju och då åkte vi direkt till maxi för att veckohandla brukar alltid göra de på söndagar för oftast så är de mindre folk då. orkar verkligen inte handla när de är smockat och folk är som galning och trycker sig fram och knuffas fyyy man blir bara arg och stressad till slut.

Kvällen var lugn neo somnade ganska tidigt  eftersom han i princip inte sovit en blund på hela dagen. Jag somnade vid 10 som vanligt de magiska klockslaget efter tio är jag inte kontaktbar:P
Jättelyckad och trevlig första morsdag!


Mammas gladfis
image115





Den fick jag på morsdag
image116


Myser men tonys mormors syster
image118




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0