Lekverkstan



image126

Idag mötte neo och jag upp sandrah på stan för att fika. eller ja snarare frukost kanske man ska säga.
Blev en tonfisk baguette sååå gott orkade dock inte hela. Satt och pratade, Devin fick mat en kopplade jag på matpumpen innan vi tog en vända över staden. hemköp sandrah köpte mat till devin.
sandrah vissade vart mazzarin låg massa scrapbook saker tror faktiskt jag ska börja göra lite kul poch pyssla blir minnen för  för oss alla.


image127
Mammas älskling såå glad


fruktsansvärt varmt idag. Man ska itne klaga nu när väl värmen kommer. tänker mer på dom små. Får skydda dom från solen. ska nog köpa ett litet parasoll till barnvagnen verkar vara så himla smidigt. blir kanske även ett par solbrillor till herrn

Var på lekverkstan från 13:30 -1515 kanske. hann i alla fall måla Neos trumma i den färgen den ska vara blev rött eftersom neo gillar rött så mycket. så ska jag försöka dekorera tror de blir guld dekoration  på fredag dra med tony också.



image128

Efter ett tag blev neo jätteledsen. . Blev nog lite för högljud och väldigt trött. Blev även lite mys hos sandrah en stund så jag hann måla klart trumman. Var jätte trevligt könt att komma ut och sysselsätta sig lite om dagarna. Devin lika söt som vanligt och jätteduktig på att gå:)
Även en annan mamma som gick på samma rytmik var där. trevligt att prata lite och träffa folk!

Nu kom tony nyss hem så man ska göra mat hamburgare idag nått nytt recept. Kanske fika sen i skärgården.
man får passa på när de är fint väder...




Kommentarer
Postat av: mezzie

Allså jag vill meee han den bodyn :-( men den finns verkligen inte nånstans gaaah..
Hoppa sallt är bra ananrs och att ni haft en fiiin 6 årsdag!
Kramisar i massa

2008-05-29 @ 22:30:33
URL: http://motherhood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0