Helgen

Helgen var lugn. tony jobbade hela helgen. tycker han inte gör annat än å jobbar:P
Ilördags kom sara, michelle och Jimmy hit och hälsade på för första gången.Alltid lika trevligt att träffas.Michelle var vaken denna gång hon brukar alltid sova när jag träffar dom. såå söt är hon. och skrika kan hon. blev akut jättehungrig sötisen men direkt när flaskan åkte i munnen blev de knäpptyst. såå goo. Kul att träffa jimmy också. Det var dagens höjdpunkt annars va dagen ganska så trist.

image91
<3Sötnosarna<3


Söndagen blev de en promenad till pappa och hälsade på. var ganska längesen jag var där nu. Fick så fruktansvärt ont i magen under dagen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen men de släppte på kvällen sån tur är. kändes som konstant magknip jättejobbigt. Kollade på en gansls bra film på kvällen kommer inte ihåg vad den hette men rolig var den.

Igår knallade jag och neo till farmor och hälsade på. fick massa mat som vanligt bra de för jag behöver lägga på mig ca 8 kilo. försöker lägga om mina matvanor också äta lite bättre. blir grovt bröd med keso franska örter och gräslök på morogn och te.s ehur länge de orkar va så:P och lite nyttiha mellanmål. jaja i alla fall de var trevligt hos farmor lite sällskap när tony typ aldrig är hemma. de var väl de hela sammanfattat:P

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Varför försöker du äta nyttigare? Då lär du juh inte direkt gå upp i vikt.

2008-05-06 @ 19:19:33
URL: http://sandrah.blogg.se
Postat av: sara

ja det är alltid lika trevligt & träffas det måste vi göra snart igen :D typ torsdag kanske?? ska ner på stan då iaf :D om du har tid så vore det kul :D

2008-05-07 @ 08:18:39
URL: http://saramalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0