Bröllop


Igår var de full rulle här hemma med besök. Först kom tonys mormor förbi med presentpapper till mammas och tomas bröllopspresent. sen starx därpå så kom tonys mamma och pappa med ännu mera presentpapper. fick sån tur med att få inslaget också eftersom jag är helt värdelös på de. blev jättesnyggt.

hade kädnoja hela dagen visste Inte vad jag skulle ha på  mig eftersom de var valfriklädsen men man vill ju int eekomma i vad som helst heller. så de fick bli jeans stövlar och en svartglittrig top de fick duga eftersom kjol inte var på tal om eftersom de var görkallt och regnade hela tiden

precis innan vi skulle åka så kom tony farmor och farfar som skulle laga pesiennerna åt oss som pajat. Hann inte se hon långa stunden eftersom de blev bråttom att åka. tony slutade 3  klädde neo,kom hem bytte om åkte sedan och hämtade upp syrran och hennes kille Jim. Sen så körde vi alldeles galet fel så vi fick ringa och be om vägbeskrivning men till slut kom vi rätt och i tid trotts allt extra krångel.



image102

Alldeles nygifta

Bröllopscermonin började 16:15. Det var jättefint och lagomt stort. Neo gillade sp när min morfar spelade gitarr på bröllopet han satt som en sol. Hihi han va väldigt pratsam under hela cermonien vill väl berätta för prästen vad ha skulle säga hehe.Underbara unge Inte ett endaste gnäll.
Var jättevackert och mamma hade en  jättefin bröllopskläning med släp:) Tomas var också jättefint klädd alla var jättefina. var inte så många bjudna tror de kom ca 35 personer alldeles lagom.

Efter cermonin så var de  tippspromenad med massa frågor som handlade om brudgummen och bruden jag tony och neo van fösta pris presentkort på höghuset. Sen blev de blev buffe med massa olika sallader och pajer och fruktsallad till efterätt jättegott. Var proppmät redan då men så var de även dags för bröllopstårta som var såååå himla fin fruktansvärt god och väldigt mäktig så jag var nästan illamående i slutet efter all mat. :P

Sen var de dags för presentöppning. Dom fick massa fint. Jag tony neo sandra och jim hade köpt en digital fotoram. tänkte att de kunde vara en rolig grej att få och bla visa bröllopskorten i tror dom blev glada i alla fall. 

Neo var lika underbar som vanligt och charmade precis alla precis som vanligt. många som inte kunde slita blicken ifrån honom<3. Nästan inte ett endaste gnäll förutom när han hade värsta lasset i blöjan och mot slutet när de blev lite väl stimmigt tyckte även jag. Då blev han kinkig. Han är helt otrolig han är alltid såå lugn verkligen nästan jämt. trotts allt när dom är prematura kan dom bli oroligare och gnälligar i övrigt men de stämmer verkligen inte på neo alltid så tillfreds och nöjd med de mesta underbart

<3 Underbara älskade unge allt blir så mycket roligare när han är med<3

Eftersom neo började bli trött och lite kinkig så åkte vi hem runt 21:00.

jättemysigt med mycket gott. Min underbara familj tillsamans (inte så ofta)
Mina underbara älsklingar. Va länge sen man va på bröllop sist så var de tonys morbror som skulle gifta sig och de var flera år sen.

Nästan så man själv blir lite sugen att gifta sig men jag är ju inget för sånt där med kläning och allt kan lika gärna gå till rådhuset haha så jävla oromantisk jag är stackars tony...P

En jättelyckad och jättetrevlig dag trotts regnet. var menat först att dom skull gifta sig nere vid vattnet (bergsjön) men vädret tilllät inte de så de blev inflyttat


image100

Neo börjar bli trött snart dags att åka hem men först lite mys med mamma



image101

Pappa och neo har matchande kläder idag :D


Mer bilder på http://zezzan.bilddagboken.se



Kommentarer
Postat av: mezzie

Neeej vad gulligt :-) Och vad roligt att det vart ett fint bröllop!
Hopaps allt är bra idag och ha en underbar söndag!
Kramisar

2008-05-18 @ 11:13:05
URL: http://motherhood.blogg.se
Postat av: Jenny

Men guuuud vad sött !! :)

2008-05-18 @ 20:45:46
URL: http://bellismamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0