Pegg och Läpp operation

Äntligen så har min förkyldning börjat att släppa eller jag låter ju jättetäppt fortfarande men mår mycket bättre inte alls hänging eller trött.

Här hemma är de ganska lugnt. Neo har dock börjat att kräkas ganska mycket nu igen så hans vikt har stått still nu igen men vår läkare tycker att han växer bra ändå så man får väl lite på honom men de känns ändå lite oroligt med tanke på att han inte går upp. Vi går här hemma och hoppas dagarna ska gå lite fortare för den 2 april är de dax fö operation av läppen och framför allt peggen. ska bli så härligt och hoppas att peggen underlättar för neo en hel del så man kan börja med lite pureer och gröt och se vad parvlen tycker om de.

Helgen var lugn tony jobbade lördagen och inget roligt väder va de heller så vi var mest inne och myste och kollade på film och åt lite gott.

I morse innan vi skulle på rytmiken så upptäckte jag att herrn hade ryckt sonden alldeles själv. rätt de han avskyr ju den stackarn känns så konstigt när han inte har nått alls i ansiktet och de kommer kännas ännu konstigare när hans läpp är sluten. de är ju liksom han vi tycker d eär såå charmigt kommer faktiskt sakna den kanske låter dumt..

Idag följde tony med på rytmiken var jätte skoj tyckte neo och jag. rytmiken tyckte neo var superskoj idag log jätteofta men såklart de är kul när både mamma och pappa är med och busar. blev en sväng över staden för allt kolla på byxor eftersom neo nästan växt ur alla. hittade ett par snygga jeans som jag trot jag ska köpa. han går inte upp mycket i vikt men ändå så blir kläderna försmå. måste växa på längden.

blev en fika med ronny idag var jätte länge sen nu men de är såå svårt att passa ihop alla tider. pratade lite och så var jätte trevligt och skönt att få komma ut lite själv också men saknade neo som en tok som alltid.

På lördag fyller pappa år så då ska vi dit och fira. devin döps på söndag och på onsdag ska vi till karlstad till neos sjykgymnast alltid lika roligt för hon är verkligen helt underbar:D


nää nu ska jag äta upp min mat och sen ska neo få lite käk och efter de MASSA mys:D

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Kommer va jätteovant att se honom med sluten läpp i början, men det blir nog jättefint :)

2008-03-11 @ 16:18:47
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0