Gudföräldrar


 I lördags kväll så ringde sandrah och frågade om vi ville bli gudföräldrar åt Devin. Blev jäte chockade och jätteglad såklart vi ville de till den där lilte sötnöten. en riktigt ära:D

I söndags var vi på Devins dop. Var en jättefin dopcermoni massa folk va skoj att se sofi inte ofta de händer precis. Jag fick hälla upp dopvattnet och jag var livrädd över att spilla men jag klarade de bra:P blev landgång efteråt som jag orkade äta hälften innan min mage börjde tvärvägra på grund av dom där pillren jag klarade av en dag. Fcik gå till toaletten trodde jag skulle kräkas. gick ut och tog frisk luft men vägrade att ge sig så tony skjutsade mig till hans föräldrar så jag fick vila. lite senare gick de sån tur va över. men jag 'är glad över att jag orkade vara med under själva dopet av devin. fick ju se kort som sandrah tagit och även dom tony tagit och den lille pluttusen fick massa presenter minsann.

Hade barnvakt för första gången eftersom neo inte var frisk och ville inte dra med honom bland massa folk när han onte måde bra. 1 timme var jag borta och jag saknade honom precis hela tiden vill aldrig åka ifrån honom igen.
man har sett så många filmer när föräldrar skaffar barn vakt för att gå ut och sen så ringer dom hem typ 100 gr för att höra hur de är. och jag tänkte att så kommer aldrig jag bli men ack så fel jage hade där:P


Idag har faktiskt neos hosta gett med sig lite. inte alls lika mycket som igår men när han väl hostar nu låter de såå hemskt som om hela halsen är fullproppad med slem stackarn. men han är mycket piggare idag också inte alls sovit så mycke som han gjorde igår. varit mycket vaken och väldigt nöjd och jätteglad fick massa leenden på kort idag. vill ju fånga alla leenden för varje leende är unikt!

idag hade jag sån lust att gå ut och gå men har stannat inne vill inte riktigt dra med neo ut än så de inte skulle bli värre så vi har varit hemma hela dagen. har plockat in disk vikt tvätt bäddat städat undan och bara plockat som jag brukar göra alla dar lika bra att hålla efter så man inte får smockat med grejer.
men imorgon måste vi ut ändå eftersom vi ska på vägning på bvc. tror snarare neo har gått ner mer nu med tanke på att han kräkts ganska ordentligt några dar. Tycker vägningarna är lika jobbiga varje gång nuförtiden eftersom han stått stilla så länge. men sen när man ser på honom och att han mår så bra så spelar de ju ingen roll egentligen för de är ju de som räknas annars skulle han ju inte må bra om de var nått som är fel...

Kollade lite i min bok som jag hade när jag var liten som mamma skrev upp min vikt. neo är ca 5 månader och väger mer än vad jag gjorde när jag var 6 månader med tanke på hur sjuk han har varit så ligger han faktiskt bra med viktmässigt. jag var liten har alltid varit liten men de är ju inga fel på mig bara för att jag var mindre än andra!
 vissa är bara små!

Nej nu ska jag nog vila lite grann kika lite på tv eller nått avslappnande...


image53

Hela familjen på dopet



image54

idag mår neo lite bättre som ni kanske ser<3<3<3
mamma älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0