Förkyld


I måndags var de dags för rytmik igen alltid lika roligt. Devin och sandrah va där också var ett tag sen man såg dom.
Neo tyckte de var lika roligt som vanligtt.  Blev även en promenad under dagen.Bror min kom förbi lite senare på kvälle och bjöd på fika mumma

Igår städade jag ganska mycket har äntligen moppat alla golv i lägenheten väldigt välbehövligt kan jag ta och meddela neo har varit mycket vaken men väldigt lugn och nöjd så jag har hunnit med en hel del faktiskt. Vi har verkligen fått världens snällaste unge. Sover hela nätter har inte gnällt en gång de är jag som får väcka honom på morgonen för mat annars så skulle han nog sova hela eftermiddagen. Blev en promenad till coop med neo för första gången. Fick reda på att micke ska bli pappa för första gången och även att linda väntar sitt andra barn blev sååå glad. Det är verkligen babyboom på coop nu:D

Vaknade upp i morse med såå ont i halsen knappt så man ville svälja. Ont i huvudet feber värk i öronen och bara allmänt trött i hela kroppen fyyy jag som verkligen inte har tid för att vara sjuk. Jobbigt när man är själv med att ta hand om neo och så mår man dåligt. Men jag fick börja dagen med en ipren som hjälpte lite men nu känner jag mig lite hängig igen hoppas verkligen att de är nått som går över fort. Men jag är glad de är jag som är sjuk och inte Neo. hoppas verkligen att han slipper de.  De betyder ju mycket att han fått min bröstmjölk starkare immunförsvar. sen får han ju speciallvaccin också.
skulle ha blivit en promenad idag men jag har inte orkat faktiskt känner mig jättehångig var fint i morse men nu verkar de bli grått och mulet igen så då får de var:

neo ligger här och top modell tycks vara vädligt intressant. har legat knäpptyst jättte länge och bara stirrat på tv:n

Prata lite med linda igår på sms och vi har så mycket gemensamt sååååå himla skönt att prata med nån som verkligen förstår. så mycket gemensamt!

Mamma älskar dig över allt annat i hela världen, ord kan inte beskriva min kärlek.
Den vackraste och starkaste kärleken det är den som man har till sitt barn inget kan komma emellan den absolut inget.

Nee nu ska man väl börja med maten så den är någolunda klar när tony kommer hem från jobbet.
Fått mitt spjällskydd som jag vann på tradera sååå sött. tony skulle hämta ut de på maxi hoppas de passar:D



image49

Det var riktigt härligt att bada som ni kan se :D



image50

Varit ute på promenad<3<3<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Pappan får ju vabba om mamman är dålig, tål att tänkas på om du blir sämre.

2008-03-05 @ 18:40:50
Postat av: Jenny

Så härligt att han sover hela nätterna. Det gjorde Izabelle innan också men till jul slutade hon med det och vaknar nån gång på natten, suck!!

2008-03-06 @ 14:26:12
URL: http://bellismamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0