23 år



Det blev en långpromenad i torsdags igen dags att passa på när de var fint väder ute. Vi gick till maxi och hämtade upp farmor som följde med en sväng gick genom skogen och kom ner nästan vi maxi. så vi gick dit och hälsade på tony som jobbade. Sen gick vi till min mamma på höghuset och hälsade på henne och pratade lite om tider för på fredagen. Sen knallade vi hemåt. vi var ute i ca 2 timmar riktigt härligt. annars så plockade jag mest dammsög och allt sånt roligt.


Igår fyllde jag 23 år. Kom på för några dar sen att jag visst fyllde år på  fredagen ojojoj va senil man börjar bli. men man tänker ju inte så mycket på sig själv längre. Alltid Neo som finns där inne i huvudet:D

Mamma och syrran kom igår runt kl ett fick pengar som jag tror ja ska köpa lite nya kläder för. Neo fick en pyjamas av mormor och en musik tv av moster dom han gillade jättemycket men de var ju röd och allt som är rött går hem nästan jämt. Fick en jättefin blomma och lite godis. vi satt här och fikade och pratade lite om allt möjligt. senare på eftermiddagen kom tony och andreas hem från örebro så då åkte vi dirket till min pappa som hade bjudit oss på tacoskväll. Vi var samlade allihopa sandra andreas farmor pappa tony neo och jag inte ofta vi är de längre. Var jättetrevligt åt fikade kollade lite på tv och ag öppnade presenter. fick ett våfflejärn av farmor så nu jädrar ska de göras våfflor men hjortronsylt och grädde såå gott. Fick parfym och lotion av pappa. en jättefin tröja av andreas en mugg av tony och den bästaste presenten av allt fick jag av min underbara son. en medalj där de stog världens bästa mamma:D  Blev ju rörd! åkte hem runt kl 10.

Igår började jag testa nedtrappning av pumpnin igen för 111 gången känns de som. Men de gick faktiskt bättre igår. har inga fasta tider att pumpa längr eutan jag pumpar ut lite när de börjar att spänna. fick 10 timmar utan att jag behövde pumpa så de går åt rätt håll.


idag blir de firamde i björneborg av massa männsikor som fyllt år de ska bli jätte trevligt:D
Nu ska man väl göra sig i ordning som man ser någelunda normal ut:P



I
image58


Bästa föddelsedagspresenten som jag fick av min underbara Neo<3<3<3



image59

Den bästa föddelsedagspresenten som mamma kan få!
finns inget som slår den här vackra varelsen<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis och glad påsk :)

2008-03-22 @ 15:21:15
URL: http://saaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0