Måndag tisdag onsdag

I måndags så var och och neo och fikade med sara och michelle.var evigheter sen nu så de va hur skoj som helst att träffa dom:D Jisses va michelle växer så de knakar såå söt. träffades på pause fikade pratade en massa men mest om barnvagnar eftersom sara ska köpa en ny till michelle zå blev ju jag självklart sugen på att köpa en jag med en emmaljunga med en sån underbar blå färg men nu får jag lugna ner mig lite eftersom vi handlat ganska mycke till neo bla en ny bilbarnstol som inte var hetl billig. Sara hade tagit med sig massa kataloger som vi bla satt och kikad i var jätte trevligt! får inte gå så långt emmelan till nästa gång! sen skulle sara michelle och jimmy till banken så jag hoppade ett steg bakåt så satt mattias och tony där satt där en liten stund innan ronny kom och hämtade upp mig så vi tog en fika på ejes pratade lite jätte trevligt blev en tur till skärgården innan han skjutsade hemmig. resten ac kvällen gjorde jag inge sp tog de lugn plockade som i vanlig ordning.




Igår var vi till tandläkaren, neo och jag, första tandläkarbesöket för neo. dom visste hos tandläkaren att neo var för tidigt född tydligen. men fick lite info men visste redan de mesta lite prat om neos spalt eftersom dom inte visste de. neo fick sin första tandborste såå liten och söt. besöket gick bra inga bissingar än i alla fall. blev en omväg hem för att röra lite på oss men jösses va de blåste jag behövde knappt skjuta barnvagen framför mig eftersom vinden blåste på den. kom hem städade lite kollade på lägenheter/ hus på hemnet vill så gärna flytta men utbudet här istan är inte så stort precis. tony kom hem men somnade dirket och sov i 3 timmar. så neo och jag myste och busade och blev även ett bad lite senare på kvällen gisses vad herrn plaskar nu vatten överallt han tycker d eär sååå roligt älsklingen. oljade in honom och gav honom mat, kräktes dock lite mer än vanligt igår.

Idag skulle jag träffat en arbetskamrat men eftersom hennes son fyllde 1 igår så skulle de komma folk idag så vi ses på fredag istället. ska bli skoj och ses. sen så kanske en gammal klasskamrat kommer till stan nästa vecka som har barn som fyllde 1 i februari så då ska vi ta en fika ska bli roligt. Har såå ont i magen idag lite lätt magkatarr antar jag eftersom jag slarvar med maten måste fan skärpa mig fyy. hade i tankarna nu när mötet med malin blev inställt att gå till lekverkstan å göra klart trumman eftersom de är sista gången för i sommar men jag känenr att jag varken har ork eller lust. så i annat fall så får vi väl göra klart den till hösten. även lillkillen vekar trött idag sovit lite mer än vad han brukar. men inga kräkningar än i alla fall idag skönt. blir till å vila och hoppas att magvärken och huvudvärken försvinner...



Mammas allt





Kommentarer
Postat av: Joanna

Åh så söt han är :)

2008-06-11 @ 15:58:19
URL: http://jansson88.blogg.se/
Postat av: Hannah

åh han ser så jäkla skön ut :)

Stencool är han!

Ha en bra dag!

2008-06-11 @ 16:34:44
URL: http://colinsmamma.blogg.se/
Postat av: sara

ja det var underbart kul gummsan :D får bestämma en dag som vi träffas igen nu ju :D Jag fick hem nån kod där man kan beställa 30 kort gratis så de va de ja tänkte göra hah skönt att få några gratis :P

2008-06-11 @ 17:33:58
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Erica

Han är ju så söter! :D

2008-06-12 @ 00:51:16
URL: http://ericaekera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0