Neos föddelsedag


idag vaknade herrn kl tio sover längre nu på morgonen pappa sjöng jag må ha leva ett under att han inte kräktes av pappas vidriga andedräkt på morgononen hahah:P fick prova nya kläd er idag lite stort men inte överdrivet stort såå stilig som alltid mammas prins.

Kl 11 så var de snabbfika med sara och michelle och en tjej som he´ter linda var med hennes minsta tjej nea jätte trevlig tjej. gick i min syster klass på gymnasiet så jag kände igen henne sen tidigare. fikade snackade en hel del neo fick present jättefin present. Blev ju tyvärr snabbfika eftersom sara skulle hem och linda skulle hämta son äldsta tjej på dagis. blev såå sugen på en likdan vagn som linda hade med sväng hjlu därfram billig så de kanske blir en sån.

Knallade hem ronny kom och lämnade paket jättefina kläder. fick även ett kort på posten av ronny  han är såå underbar kommerihåg föddelsedagar och bryar sig mer än man kan äga om andra i min släkt. blev en liten fika på stan med ronny innan han började jobba.

Neos farmor kom och lämnade formar till tårtorna som jag ska göra i morgon. Hon ahde även med sig blommor till neo jättefina var dom. Sen kom tonys mormorlite senare på eftermiddagen och ävben hon hade blommor med sig.

Annars har dagen varit ganska lugn. blir mycket mer firande på lördag då alla släkt och vänner kommer ska bli jätte trevligt och mitt vanliga tjat hoppas vädret blir bra. Neo sover nu hoppas han somnar för natten sen eftersom han sover nu men de brukar aldrig vara nått problem.

Nu kom pappa och andreas ska tjöta lite skit!

Kommentarer
Postat av: sara

jätte kul o träffa er med blir mer nästa vecka :D:D nu ligger bild ute på bld på cattis bebis :D

2008-06-26 @ 21:14:20
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0