En sväng på staden och en oväntad fika

kollade lite ophra om en dam som samlat på sig grejer som samanlagt vägde 75 ton fatta 75 ton på 200 kvm som dom hade huset på helt sjuk. neo fick mat sov en stund medan han sov fixade jag alla adresser på korten skönt att ha de gjort nu är de bara kartorna kvar.

Tog en sväng till stan där jag lämnade i neos recept på apoteket. krångel hon visste inte riktigt hur man gjorde inte så vanligt att folk beställer barnsondnäring i den här stan precis. brukar komma på fredag men eftersom de är middsomar så är de stängt kanske kommmer nästa vecka så långt fram har vi inte mat så de räcker så jag är lite orolig hur de ska lösas. Men på nått sätt hoppas jag

En sväng till både lindex och kapphal men dom hade inga fin kläder till neo var väldigt utplockat på de mesta tyckte jag gällande barnkläder.

Sen när jag gick på gågatan träffade jag Linda jättetrevligt de var verkligjen inte igår och måns såklart. Han har blivit såå stor killen å så blåa fina ögon har han.en riktigt liten goding är de. Linda satt och väntade på therese och Elias. dom skulle fika så linda frågade mig om jag ville med självklart. Jätte trtevligt att träffa sina arbetskamrater. elias har också blivit så stor en riktig liten vilding är de. satt och pratade lite jättetrevligt. Blev bara en liten stund för måns blev trött och kinkig.Sen skulle dom byta bajsblöja och jag var tvungen att gå hem för neo skulle ha mat.

Lade honom i sängen för han var trött satte på maten och han tvärslocknade. Väntar på att tony ska komma hem så ska man väl laga lite middag börjar bli lite hungrig faktiskt. Ska väl fortsätta pyssla lite med neos föddelsedag vore bra om korten kommer iväg idag skulle köpt frimärken på stan men efter den oväntade och trevliga fikan så fanns de ingen tid över till de.

Annars blir de lugn unga mödrar idag typ de enda jag följer...

Kommentarer
Postat av: Kim

Det var en hel del. =/ Men han kommer att bli helt bra i alla fall?



Vad är det för inbjudningskort du skriver om? nyfiken i en strut

2008-06-18 @ 00:41:33
URL: http://mammamuuu.blogg.se/
Postat av: Sofi

Hejhej! Nu är jag i Kristinehamn och blir kvar i stort sett hela sommaren, hihi! :) Hör av mig någon dag så tar vi en liten promenix kanske. Jobbar rätt mycket, men vi squeezar in det vettja! Ha det så fint i midsommar nu så hörs vi gullet! Kramis

2008-06-18 @ 21:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0