BVC

Igår var de dags för vägning mätning och huvudimfång på BVC.
Kändes mer spännande denna gången än dom andra då man mest var orolig över att han gått ner.min intution stämde denna gång. sist för 2 veckor sen vägde han 7050 gr och nu stannade vågen på 7350 de vill säga  300 gr på två veckor vilket är hur bra som helst. jag har att tyckt att han blivit lite tyngre. antigen var de han som ökat i vikt eller jag som blivit klen men de var älsklingen som växt hur underbart som helst. sist vid mätning var han 69,5 fick för mig att han var 70 men inte riktigt.denna gång var han 70,5 så en cm på längden på en månad ungefär. inte så konstigt att han inte växt så eftersom förra gången hade han växt 4,5 cm på en månad.man måste ju växa lite på bredden också inte bara längden ;) huvudomfånget var 42,2 ökat något men de ska ju inte stå still heller shunten funkar jättebra inga som ehslt problem. Så de var ett härligt besök på bvc för en gångs skull. nästa gång vi ska dit så tror jag det är dags för ett år vaccinationen. tänk va tiden rinner iväg.helt sannslöst.


None

Kommentarer
Postat av: Sandrah

härligt, men jag trodde han var längre jag. för mig du sa typ 71 sist..

2008-06-06 @ 14:01:58
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0