6 års firande


I lördags var tony och jag ute och firade att vi varit tillsamans i 6 år.
Neo var hos farmor och farfar. Såå frukstansvärt jobbigt att lämna bort honom fyyy va hemskt de blir inte de samma när han inte är med oss. Men vi behöver tid för varanda också. Blev en black&white på the pub och bananasplit som efterrätt såå smarrigt. efter de lite bowling vilket var evigheter sen jätte roligt. Blevn några svängar runt fastingen innan vi fick skjuts till björneborg där jag fick pussa på min underbara son som sov så gott när vi kom dit. Men de var trotts separationsångesten behövligt för oss att komma ut och göra något tillsamans som tony och marie.
Några bilder från kvällen...







Vann tony åt mig hihi

Älskar dig min underbara älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0