Vaaaaarmt

igår kväll åskade de i massvis så mysigt med åska när man är inom hus så att säga blixtrade och small många gånger men nästan inget regn kom de. tony och jag satt på ballkongen och kollade på när hela himlen sken up som fyrverkeri jättemysigt. kom dock inget regn vilket behövs så torrt nu. tony sa att de kanske skulle bli åska ikväll igen. Neo sov gott igår när d eåskade skönt att han inte blir rädd.

tony ledig idag. neo sov länge idag igen skönt för honom  och även tony sov länge men jag var uppe och kollade på top modell i vanlig ordning;) blev fika i skärgården hela familjen med mjuk glass knäck och blåbär blev de. sen en sväng till jysk kikade lite och sen hem till värmen igen. nyss ätit rosepepparlax jättegott neo sov under sin matning tajmat in de bra idag.
tony har åkt och badat nu medan neo och jag ska kika lit epå sjukhuset strax. varmt idag med som alla andra dar. 45 gr visade termometern idag ofattbart varmt. just nu sitter neo i soffan och leker med sina fötter som vanligt. kanske blir ett bad senare framemot kvällen. han blir så svettig sp när han sover helt blöt i håret stackarn. och jag nojjar mig som vanligt över att han ska bli för varmt.

BVC på fredag en av dom få gånger jag ser framemot att gå dit. tror han har växt lite grann. var över en månad sen nu hoppas man slipper tjat att han gått upp för lite i vikt. ska bli spännande. annars är veckan lugn tony ledig imorgon med men sen jobbar han helgen se vad man kan hitta på då de märks...

börjar fundera mer och mer nu över vår ekonomi har alla mamma dagar kvar än och de är jag som kommer att vara hemma hela tiden eftersom de bara är tony som har fast jobb och jag typ inte har nått. kanske kan få extra igen på coop men de är ingen lön som vi enbart klarar oss på. man blir inte riktigt klok pått. sen är de nog inte vilket dagis som helst som kan ta emot neo heller så de är klart man oroar sig. Massa tankar som snurrar men de löser sig nog på nått sätt...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart att det löser sig :) Ni får ringa kommunen och höra om dagis, vad dem har att erbjuda.

2008-07-30 @ 15:54:46
URL: http://bellismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0