Måndag tisdag

I måndags kom sandrah och devin över. de va trevligt.var ett tag sen vi sågs. tjatade en massa om allt möjligt. Devin va lika söt som vanligt tog några varv runt vårt vardagsrumms bord hehe. Neo och devin somnade samtidigt efter allt bus så vi åt lite rabarberpaj som blivit över.Blev en hel del kort och även en lite film som finns på sandrahs blogg  neo tycker tittut leken är väldigt rolig! var menat att vi skulle ta en promenad men sandrah och david åkte till ikea för att inhandla lite grejer till devins rum som dom ska fixa iordning. Tony och min bror åkte och spelade golf i karlskoga.
senare på kvällend rog de in ett stort oväder med massa regn och åska men de var mysigt. tände lite ljus neo låg i mitt knä och mös. tony kom lite senare tur att dom slapp åskan på golfbanan. kollade lite på tv lade mig


Devin


Mammas älskling

Igår så gick jag och neo till min farmor och tiggde mat hehe nej då men ibland är de skönt att så slippa laga sp när man är själv. satt lite på ballkongen och myste. Farmors bekand kerstin har barnbarn som hon köpt blöjor till men som var försmå så dom fick vi samma strl som neo har så de tog jag tacksamt emot så dyrt med blöjor. pampers var de aldrig haft dom men de verkade vara bra. fick kyckling och ris jättegott och efter de fika. tony kom efter jobbet och åt han med inann han åkte hem och tog hand om tvätten. jag och neo stannade hos farmor till halv åtta innan vi gick hem. Neo och jag låg och myste i sängen en bra stund och kikade lite på tv inann vi gick och lade oss. såå otroligt varmt på nätterna nu så jag ahr svårt att sova spelar ingen roll vad jag gör ändå lika varmt. Igår var de underbart väder och sagt att de ska bli finare nu men när jag vaknade i morse så var de lika grått och mulet som de brukar vara hoppas de spricker upp.


Hos gammelfarmor


lite senare idag kommer emma som så gärna velat se neo ett tag men inte blivit av men i eftermiddag kommer hon förbi en sväng...

Kommentarer
Postat av: Erica

Söt han är lilla Neo :)

2008-07-23 @ 11:58:59
URL: http://ericaekera.blogg.se/
Postat av: Sofi

Hej sötnosarna!! Ville bara kika in lite! Pratade med Sandrah om spelkvällen och att det blir någon helg här framöver, låter kul! Hoppas ni har det okej i värmen även om det verkar som att du har lite svårt att sova.. :( Puss på dig och många kramar!

2008-07-23 @ 15:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0