Trött


Illamående trött ont i huvudet känner kroppen känner sig utsliten  molvärk i magen och ryggen fyy jobbigt ingen matlust heller. Antar att tant röd är på ingång usch.

Tony sov till halv ett idaag och neo till åtta. tog oss en promenad på förmiddagen. älsklinge  har sovit på mig en liten stund i eftermiddags annars har dagen varit väldigt lugn. neo sover och får mat och jag sitter här helt slutkörd. tony jobbar 15-20. blir väl att se om de är nått sevärt på tv ikväll och sen måste jag väl äta nått inte för att jag är ett dugg hungrig...

Kommentarer
Postat av: Erica

Vem vet, du aknske oxå är gravid ;) Jag trodde det var mensen som spökade men ICKE ;D

2008-07-31 @ 19:22:32
URL: http://ericaekera.blogg.se/
Postat av: sara<3 Michelles mamma

Tackdesamma gumman

2008-08-01 @ 07:02:24
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: malin

Du är säkert gravid :D

2008-08-01 @ 12:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0